DYNAMISCHE DONDERDAG

SPORTMET

JEZELF MOTIVEREN TIJDEN HET SPORTEN

Misschien herken je dit. Je bent aan het hardlopen en het gaat allemaal niet zo makkelijk. De benen voelen zwaar en je ademhaling gaat moeilijk. Misschien werkt het weer ook niet mee of heb je eigenlijk nog een heleboel andere dingen aan je hoofd. Het is zo’n dag dat het niet helemaal loopt. Dat kan gebeuren. Toch wil je graag nog even je run afmaken en het liefst op een zo prettig mogelijke manier. Je gaat de focus leggen op je techniek en je houding. Dat helpt enigszins. Toch gaat het nog steeds niet vanzelf. Je merkt dat je koppie snel de aandacht verliest en aan andere dingen gaat denken. Wat ga je doen? Stop je of ga je proberen om toch in een flow te komen? Jezelf motiveren tijdens het sporten. Hoe doe je dat? 

Nou hoef je niet meteen een ‘slechtere’ dag te hebben tijdens het sporten. Pas je de tip uit de video toe op een ‘goede’ trainingsdag of bij een wedstrijd, dan ervaar je ook een energie en motivatie boost. De winst is alleen beter te merken bij de ‘slechtere’ sportmomenten, omdat je er meer bewust mee bezig bent.

Bekijk de video hieronder en haal je winst uit een van de beste tips om jezelf te motiveren tijdens het sporten.

YES!

Succes!

Lien

OOK INTERESSANT

Kijk elke dag naar nieuwe tips & tricks in de triatlon community!

FOCUS OP POSITIVITEIT GEEFT ENERGIE